Diilaa kilosu çokta fazla değil bence başlatmayın erken değil küveze girmez ana bebek kendi gelmek istemediği zaman bosuna sancı çekersiniz sonrada sezeryana alırlar. Bazen 3500 diyolar doğunca 3300 falan çıkıyor.
Bebeğiniz belki 39da yada 38 de kendi gelmek isticek belki. Ben bu tarz müdahalelere karsıyım şahsi fikrim