Bulut18 Selamm kızlar tansiyonum ilk defa 14 7 çıktı çok yüksek çıkmış öyle dedi doktor böyle giderse ilaç kullancaksın dedi daha önce basına gelen var mı 🙏🤔
Rabis93 Bulut18 benim bir kere yükseldi stres ve yorgunluktan.Hemşire su içip idrar yaparsan düşer demişti cidden etkisi oldu ama sürekli yüksekse ilaca başlanıyor diye biliyorum
elfelendor Bulut18 37de hapa basladim 6 7 ayliktan beri yuksek. Digital tansiyon aleti ile gunde 8,9 kez olcmem gerekiyor. Benim hep 16.6 16.8 idi. Gebelikte 12 normal 14 sınır. Bur kere yuksek cikarsa oyle gidiyor. Hap cok rahatlatiyor
Seyma2861 Bulut18 17+5 im benimde 14,8 lerde ilaç falan vermediler ama kendimi takip ediyorum bir tane tansiyon aleti edinin normalde de gebelik öncesi hep düşük seyreden 10 11 lerde olan bi tansiyonum vardı
Bulut18 Peki bebeğe bi zararı var mı kızlar yüksek olması bilginiz var mı. Tansiyon aleti aldım bakalım bi gelsin her gün ölçcem
Helifs Bulut18 tabi yuksek cıkarsa bebege de sana da zararlı kilo alımını bile etkiliyor . Benimki tansiyon probleminden beri az kilo alıyor
Seyma2861 Bulut18 tuz, kızartma türü tuzlu zeytinden uzak dur. Birde bol bol su iç oda düzene sokar düşürür
Gizemaltnr Bulut18 kızlar benim kontrolüme daha çok var ama tansiyonun 15.16 hiç durmuyor ve burnumun kanıyor randevuma daha 10 gün var acaba doktorumu aramalimiyim