Merhaba anne ve anne adayları valizimi henüz hazirlamadim eşyaları koymak için de organizatör, kese vs de almadım yaşadığım yerde o tarz şeyleri alabileceğim bi yer yok netten alsam gelene kadar da doğurabilirim 38 haftalık oldum 🙃sizce neye koyabilirim eşyaları