Birgul kesem 20mm.bebek boyutunu kaç mm sormadım ama 5+5 duruyor dedi. Geç döllenme olsaydı kese falan görünmesi daha geç olmaz mıydı? Biz ilk keseyi 6+1 de gördük. Geç döllenmede kese görülse bile bebeğin geç görülmesi demek mi? Ben ayrımı yapamıyorum hala