Cnnhls benim de 20.haftamda sol tarafımda çıktı çentik şuan 24.haftamdayım bu hafta tekrar gidecem 25.haftada gel dedi gelişimi normaldi sanırım bu kez gelişimine bakacak ona göre kan sulandırıcı falan verir diye düşünüyorum inşallah vaktinde zamanında sağlıkla alırız bebişlerimizi kucağımıza