Merhaba hanımlar, bir süredir doğumda giyeceğim pijama ve geceliklere bakıyorum, maksimum 3 haftaya doğumum var inşallah. Bir adet diz boyunda elbise, sabahlık ve alt üst pijama mevcut. Fakat ben tesettürlü olduğum için elbiseyle oda dışına falan çıkmam gerekir diye uzun kollu-uzun boylu bir gecelik arıyorum iç göstermeyen.
Ne yazık ki şuana kadar sipariş verdiklerim kağıt gibi incecik yaz kumaşlarıyla geldi.
Bulamıyorum bir türlü normal kalınlıkla bir gecelik.
Bana tavsiye verebilecek olan var mı?
Bir diğer sorum da daha önce doğum yapmış annelere.. Hastanede doğum öncesi ve sonrası gecelik mi giymek makbul yoksa pijama mı?