DenizGzm yavaş yavaş az yemek gerek bide yediklerimiz sağlıklı olmalı kan şekeri birden yükseldiği için halsizlik yorgunluk yapıyo bi kahvaltıda ekmek tatlı falan yememiştim sadece yumurta ceviz vs yemiştim turp gibiydim ordan biliyorum bide araştırdım çok ondan kaynaklanıyo canım