Ezgiiiii bnde doğurana kadar düşündüm korktum nasıl doğuracam edecem falan diye panik atak yoktu ama heyecandan ve stresten artık yüksek tansiyon çıktı Doğuma kadar ilaç kullandım doğuma gittiğimde ise donuk bi haldeydim ne korku ne panik hiç bişe gelmedi aklıma ben damar yoluna taktıkları iğneden korkan biri olarak spinal oldum ve çok rahat ve kolay geçti boşuna sıkıntı stres yaptığımı anladım