Zeep Öyle yapicam bana her şeyi açıkladı doktorum.Cok korkuyorum 2.bebegim Allah’ım inşallah be bebegimide kucağıma almayi nasip eyler.Bebek benden değil kandan beslendiği için yeme içme konusunda sıkıntı yok değil mi ? ya da doktorun başka önerdiği herhangi bir şey.Benim oğlum var 11 aylık çok yatma gibi bir durumum yok ama yinede çok şey yapmamaya gayret ediyorum.