Dilbur Kızlar benim sat a göre 17 haftalığım ama doktor 18 hafta diyor Bi hafta önde söylüyor bu kötü bişey mi ben acaba ben mi karıştırıyorum diye bişey demedim doktora ama önde veya geride olması kötü bişey mi
ssnnmmm Hayır birkaç haftalık oynamalar normal kabul ediliyor ultrasondan ultrasona bile farklılık oluyor 3özel doktora aynı anda gidiyorum 3ündede günü farklı çıkıyor son adet tarihi asıl baz almanız gereken