Shoushou Merhaba hanımlar bugün doktora gittik ve tam bir hayal kırıklığı yaşadım geçen hafta kese oluşmuştu ancak bu hafta gelişim gösteremediğini ve kesenin düzensiz olduğunu gördü doktor muhtemelen kürtajla sonuçlanacak 😞
M-r-v Shoushou aynı şeyi bende yaşadım. Sağlıksız gebelik dediler. Kese gelişmedi. Sonra leke kanma başladı. Gittim kesen bozulmuş ve şu an düşük yapıyorum 😒 kesesi sonradan düzeltenler de var ama kesinlikle ümidini kaybetme başka doktorlara da görün
Shoushou M-r-v baba doktor kürtajla almamız lazım dedi Cumartesi gününe kadar bekleyip sonra yine görünmezse alacağız
Shoushou M-r-v size de çok geçmiş olsun allah isteyen herkese versin gerçekten harika bir duyguymuş çok kısa da olda yaşadım herşeyin hayırlısı inşallah 🙏
M-r-v Shoushou hımm anladım canım . Allah kolaylık versin . Rabbim tekrarını en güzel şekilde yaşatsin🤲