lalamom Merhaba adet günüme iki gün kala kan testi verdim 5.41 çıkmıştı cuma günü. Pazartesi günü yaptırdım 19 çıktı. Sizce normal mi?
Hlymstf Kızlar cuma günü test verdim beta 850.8 çıktı adettimin üstünden 6 gün g çalıştı şuan 9 gün geçti bugün yine verdim sizce uyumu bide keseyi göremedim cuma günü normalmi
gmzrk lalamom 😌biz 5+2 de gördük keseyi perşembe günü de 7+1 de kalp atışına gideceğim naaip olursa ama her hamilelik kendine özel aynı hftalarda görüp duyamıyoruz endişelenmemeliyiz annelik sabır işiymiş öğreniyorum alırı sabırsızımdır normalde 🤭
lalamom 1000 üstü gözüküyor sanırım kese. İnşallah sağlıkla yükselir. Rabbim kucağımıza almayı da nasip eder inşallah 🙏
gmzrk Hlymstf şimdi ilk 850nin üzerinden 9 gün geçtikten sonramı 2000 çıktı peki canım anlamadım orayı
Hlymstf gmzrk hayır cuma günü 850 çıktı ilki pazartesi tekrar sağlık ocağında verdim bugün çıktı aradan 2 gün geçti 2000 bin çıktı beta sonucu adettim şuan 11 gün gecikmiş
haziranin25i lalamom Gözün aydın taze anne adayı 🐣 birde keseyi ne zaman görülür diye soru yoneltmissin aşağıda beta hcg değerinin 1000 üzeri olması gerekmektedir ki görebilesin 🤗