Ebruu32 Kızlar detaylı ultrasonumda bebeğimin pozisyonu bas asagi cikti. Benimle ayni durumda olan var mi? Sizinkilerin pozisyon u nasil ?
Merve8494 Ebruu32 benimki baş yukarıda popo aşağıda sırtı dönük hicbir tarafını göstermeyen bir Beyazıd kuşum 😊😊 ama telaşlanma canım döner o daha
Ebruu32 Merve8494 dönmemesi daha iyi değil mi acaba normal doğum açısından ben normal doğum istiyorum çünkü