Devlet hastanelerinde iğne vuruluyor. Fakat devletın karsılaması için bir gün yatış gösterıyorlar sistemde ama yatmıyorsun. Sabahtan kan testi yapıyorlar sonuclar cıkıncada aynı gün iğneyi vuruyorlar. Kardeşim İstanbulda yaptırdı iğneyi, bende cuma günü İzmirde yaptıracagım