Gebelik zehirlenmesi yaşayan arkadaşlar ilk belirtileriniz ne oldu nasıl başvurdunuz doktora benim başım agrıyor üç gündür yarın sağlıkta tansiyonumu ölçtürttürüp idrar testi vereceğim yapmam ona göre Dr gitmeyi düşünüyorum 🤔 sonuçlara göre başka yapmam ya da önceden Dr gitmem gerekiyor mu bilgisi olandan yorum rica ediyorum bu arada 31 haftalık hamileyim şimdiden tşk