Merhabala Anneler kafami karistiran bi soru var
Ailemi gormek istiyorum 29+2 hamileyim doktorum hic bi sikintim yok dedi ama gitmenide tavsiye etmiyorum dedi aranizda giden ucakla yolculuk yapan oldumj 2saat yolculuk ve aktarma sonra 1saat daha ucak var fikirlerinizi alabilirmiyim gitsem mi gitmesem mi? Arastirmalara göre 36haftaya kadar binebilirim