Herkese merhaba.6+1 de ilk defa keseyi gördük bebek yoktu.6+6 da tekrar çağırdı yine kese var bebek yoktu yolk kesem içinde mevcuttu ama. Ben beni sürekli çağırmasından işgillendim baska doktora gittim 7+0 da. İkinci doktorum korkma kesen gayet sağlıklı seni diğer doktorun kısa sürede çağırmıs ben kese icinde yolk kesesini görünce 10 15 gün sonra çağırırım gebeyi dedi bayan doktor.Bebeği de göremedi tabi.16 kasımda(o günden2 hafta sonra yaklasık) görüşelim dedi. Ben öğretmenim. İlk doktorumun kısa süre çağırması, diğer doktorumun beni rahatlatmıs olmasına rağmen okula bile konsantre olamadım.Yemek bile yiyemedim.Ve bugün dayanamadım inatla ilk doktoruma 7+4 te gittim.Bebeği minikte olsa gördük kalbini 3. Tutturmasında dinledik.kesem20 mm cıktı bebek boyu 5+5 ile uyumlu dedi.Bende kese ile bebel uyumu nedir dedim. Bebeğin kalbini dinledikten sonra kesenin önemi yoktur bizim icin dedi. Eveeet sorun şu! Yolk kesesini bir tık büyük buldum ama dedi 4,4 mm cıktı. Bebe asprini verdi bana. Birinci sorum Aspirini kullanmalı mıyım? İkinci sorum ise başına böyle bir şey gelipte yolk kesesi sonradan normaline dönen var mı ? İnternette yolk için 3,5 ile 5,5 mm arasında olmalı yazıyor ama doktorum niye öyle dedi bilmiyorum. Gelin dertleşelim.