17ekim Anneler Bugün kontrolüm vardı 14+1im son adetime göre. Ama ultrasonda 13+3 yazıyo doktor haftasıyla ilgili bişey demedi o an bende sormayı unuttum başka sormam gereken şeyler vardı çünkü. Sizce geriden mi geliyo siiznde ultrasonda böyle mi