Hlme-26 Merhabalar hamiş anneler şeker yüklemesi zorunlumu yaptırmasak olurmu yaptırsak şeker sorunumuz çıkarmı bilenler varmı
Dr0607 Hlme-26 zorunlu değil ama yaptır bence canım ben yaptırdım bana ve bebeğime hiç bir zararı olmadığını söyledi doktorum ve Allah’a şükür şekerim çıkmadı sende yaptırmalısın bence eğer bir problem varsa şimdiden önüne geçilir
Gngr_33 Hlme-26 bir kaç gün önce yaptırdım 25 haftalığım şimdi malesef şeker yüksek çıktı diyet programı verdi her gün şekerimi ölçüyorum 😥
Meriwa Hlme-26 yaptırırsanız şeker çıkmaz canm ama yaptırmazsanız bebeğinizde şeker varsa erken doğuma kadar yolu var
Dr0607 Hlme-26 hayır canım muayne için gittiğim özel hastanede yaptırdım sağlık ocağında da yapıyorlarmış ben sonradan öğrendim
Dr0607 Hlme-26 ben yaptırdım şükür sonuçlarımda güzel çıktı inşallah sizlerde hayırlı sonuçlar alırsınız