sanemsivas6 [url=https://hizliresim.com/SqWFSm][img]https://i.hizliresim.com/SqWFSm.jpg[/img][/url] Merhabalar . Adetime 5 gün var . Ovulasyon testi yapayım dedim . Biliyorum gebelik için daha koyu olması lazım ama bu kadar koyuluk da normal gelmedi bana sizce nasıl yorumlar mısınız?
Herbisey sanemsivas6 ikinci kez yumurtluyo olabilir misin? Çünkü bazı kadınlar regl gününe kısa bir süre kala yumurtlama yaşarmış.
Herbisey sanemsivas6 açıkçası başıma gelmedi geldiyse de bilemiyorum ama bu süreçte o kadar araştırma yaptım ki bu konularla alakalı adete çok kısa süre kala tekrar yumurtlama olabiliyomus. Ama inşallah hamilelik vardır ve bu yüzden koyu çıkmıştır erken gebelik testi alıp yap bence
Dilan75 sanemsivas6 yok yokk hala saklıyorum ovulasyonlarımo benimkiler en silikleri böyle yumurtlama oldu mu aradaki farkı görüceksin çok fazla kırmızı oluyor hatta ilk çizgiden daha kırmızı oluyor
_aycaccelik Ben adetime 1 hafta kala evlendim 15inde evlendim 23ünde adet olmam gerekiyordu olmadım gebe olduğumu öğrendim doktora sorunca geç döllenme olmuştur veya herkesin yumurtlama zamanı aynı hesaplanmaz hesaplansa da doğru olmaz demişti
sanemsivas6 _aycaccelik ben yine bu testlerle yapmıştım ovulasyonu. Yumurtlama günüm adet bitikten 5 6 gün sonra oluyor hep. Her ay yapıyorum