Goknurpinar Iyi günler anne adayları benim regl me 1gün kaldı ve hafif pembe kanamam oldu kasıklarımda çok hafif ağrı var acaba yerleşme kanaması olabilir mi ?
Herbisey Goknurpinar aynısını hamilelik beklerken geçen ay bende yaşadım çok umutlandım hamileyim kesin dedim ama malesef regl başlangıcı olduğunu tecrübe edindim🙄
MiasMom Goknurpinar test yap istersen canım şimdi belli olur mu bilmem ama belki çıkar birşeyler , adetin gecikirse de kan testi verirsin ama önce gebelik testini yap derim
Goknurpinar Herbisey ama arada 2 kere hafif pembe kanamam oldu 10. Günümde ve 15. Günümde bu günde olunca hafif kanama acaba dedim
Goknurpinar MiasMom korkuyorum çıkmazsa diye aylardır bekliyorum bu gün hafif kanamam du ve sol kasığında kramp ve ağrılar var anlam veremedim
MiasMom Goknurpinar korkma hayırlısı neyse o olsun sen içini ferah tut bugün olmadı yarın olur yeter ki iste Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin isteyen herkese 🤲