Baskaya Kızlar 15+5teyim doktorum bebek olması gereken yerde fakat plesanta biraz aşağıda hareketleriniz hafif olması gerekiyo dedi bazen tehlikeli durum olabiliyomus acaba böyle bı sorun yaşayan oldu mu ?
forever23 Baskaya kendinizi fazla yormayın zamanla yukarı çıkabiliyor.Ama ağır iş falan önerilmiyor böyle durumda.
oykuduru21 Baskaya bende 15+2 yim plasenta aşağıda ama yukarı çıkabilir dedi doktorum ağır iş yapma, uzanma yükseğe, bol bol uzan dinlen, ilişki yasak bana sanada öyledir büyük ihtimal kanama oluşturabiliyor inşallah yukarı çıkar 🙏🏼
Homeless20 Baskaya benim de plasenta aşağıdaydı. Sonra yukarı çıktı. Zamanla çıkıyor korkma. Ağır iş yapma, kendini çok zorlama.
Gulsen00 Baskaya 36+2 günlük gebeyim plasenta asagida benim de rahim ağzını kapattığı için sezeryan olacağım düzelmedi benim.cok istedim normal doğum yapmayı ama olmadı sağlık olsun sağlıcakla gelsin dünyaya da inşallah gerisi önemli değil ağır kaldırmayın fazla iş yapıp yormayın kendinizi ilişki yasak diyorlar zaten doktorlar bana da öyle dedi .
Baskaya forever23 evet daha dikkatli olun dedi yani hafif işler yapmak gerekiyomus progestan fitil verdi bı kez düşük yapmıştım önlemek için
Baskaya oykuduru21 evet bizede ilişki yasak ama kanama olması yani düşük olması yada bebek zarar gelmesi mi olur acaba 😔 bı kez de düşük yapmıştım her ihtimale karşı progestan fitil verdi doktor
Baskaya Homeless20 dikkat etmeye çalışiuirum insAllah bı sorun olmaz ama sizin ne zaman yukarı çıktı acaba plesanta asagidayken alt tarafa baskı gibi falan hissettiniz mi
Baskaya Gulsen00 sağlıkla gelsinlerde bebisler insAllah sagsalim yaparsınız doğum bende işte tedirgin oldum biraz ama sizin sonradan yukarı çıktı mı plesanta birde bu haftalarda alt tarafa baskı gibi falan hissettiniz mi
Ebru555 Benım de asada 23 oldum insalah cıkar benım sadece 20 de cok az bıkere gelip kesılenbı kanama oldu plesenta danmıs ılıskı agır is yasak
Homeless20 Baskaya 16. Haftada kontrol e gittiğimde yukarı çıkmıştı canım.. baskı falan hissetmedim bn
Gulsen00 Baskaya Baskaya değişmedi hiç bir ara biraz kaymış açılmıştı normal doğum olabilir dedi doktor ama sonra tekrar eski yerine gelmiş bir daha da değişmedi hiç doktor kesin sezeryan dedi bana. Bir defa da kanama oldu çok az direk doktora gittik bir gün hastanede yattım tedbir amaçlı ertesi günü eve geldi bir sorun olmadı şükür ve artık bebek aşağı doğru basınç uyguluyor tepiniyor içerde😊 biraz canım acıyor ama hoşuma da gidiyor hareket ettikçe
Kubrayilmazkandemir Benim de plesantam asagidaydi. Çok az kanamam da oldu. Kendinizi yormayın dikkat edin geçiyor sonra yukarı çıktı. Hatta şuan 53 günlük anneyim.
Kubrayilmazkandemir Ebru555 akıntı genel olarak hamilelikte oluyor. Önemli olan kahverengi pembe akinti olmasın. Benim olmuştu
Baskaya Gulsen00 benimde bebeğin ayakları aşağı dönükmus o yüzden biraz baski olur dedi doktor suda eriyen bi ilaç verdi kasık ağrıları için ama 15.haftada olunca pek hissetmiyorum daha bebeği ama baskı gibi bişey oluyo