Merhaba kizlar yumurtlamamin 14. Gunundeyim yumurtlamam 2 gun surdu 3.gun catladi 4. Gunude adet oldum ama az miktarda lekelenme seklinde oldu ve kirmizi kanamam olmadi hep siyah -kahverengiydi 1 hafta once hormon tahlili verdigimde beta hcg 1.20ydi yani gebelik yoktu fakat suan gebelik olusmus olabilirmi ? Belirti olarak sanki afedersiniz gazim varmis gibi karnım agriyor gogus ucum sızlıyor ve agriyor belimde kirilicakmis gibi sanki bide gogus ucum ve cevresi kararma ya basladi gibi geliyor. Boyle bise yasayip hamile oldugunu ogrenen oldumu ? Ve sut buharini denemek istiyordum adeti mi beklemeliyim ?