kubra_c Damlasalman Progestan fitil olarak kullanıyorum sürekli , doktorum gerekli gördüğünde de progestanın iğnesini vuruluyorum haftalık
Merve_baby Damlasalman bende kullanıyorum rahim ağzı yumuşaması olabilir endişesiyle 19 haftada başladık ilk hafta 3 tane daha sonra haftada bir tane son iki iğnem kaldı haftaya muayenem var bırakacağız yada devam kaşık ağrılarım olduğu için verdi doktor
Damlasalman Merve_baby Benim de kese agzi kanama riskim var ondan verdi haftada iki defa iğne her gece fitil kullanıyorum
Gzlgzl Damlasalman tabıkı 3.ay bitti daha yenı bıraktık ama tehlike görürsem geri başlarım dedi hatta ben o iğne günlerini iple çekiyordum
Albiina05 Damlasalman tabii ki kanamam durdu. Ama sadece ilaç iğne yeterli değil. Tuvalet harici ayağa kalkmadım yemekleri dahi eşim yaptı. İğneyi bıraktım 17+2 yim ilaca devam ama hala ayakta uzun süre kalmam yasak.
Cansell35 Damlasalman hamileliğimin başından beri kullanıyorum yarın 27 haftalık olucam 34 e kadar kullanacağım ikisinide