sinber Gd1992 35-4 olduk çok şükür. Hareketlerimiz sık ve kuvvetli maşallah. Dünden beri sanırım kanala girmeye çalışıyor çatı aprısı oluyor özellikle sabah kalktığımda biraz basınç oluşuyor. Cuma kontrolümüz var
Yasanixxxx Gd1992 benimde iyi 34*3 sezeryan olacagım bebegimin boyu uzunmuş 64cm kilosu 2.400 sayılır sizce nasıl kızlar
dilara10 @Gd1992 canı ne zaman oynamak istrrse. O da tekme değil kayma toplanma. Bugün doktor kontrolüm vardı doktor normal dedi 2-3 saatte bir hissetsen yeterli dedi
eylem_ Canı nasıl isterse öyle özellikle ayağa kalktığımda toplanıp sertleşiyor, doktora yazdım haftasıyla normal dedi. Oturunca uzanınca rahatlıyor.