Mercimeginannesi123 Sizi çok iyi anlıyorum .. Benimde başından beri hamileliğim hep riskliydi , kanamalar, yatışlar.. 17+5’ im şuan dün kendimi iyi hissettim basladım alışverişe hatta beşiğini bile aldık ama 7.ayda gelicek şekilde çünkü ne zaman doktorumun yatış vericeği belli olmuyor ve ayağa kalkıp yapma imkanımız olmuyor , inşAllah erken doğum olmaz ama hazırlıklı olmak gerekiyor 🌸🐣