Merhaba kızlar daha öncede post açmıştım ama gören olmamıştı 4d ultrasonda doktor bebegimin kalp sorunu olduğundan şüphelenmişti ekokardiyo çekildim ve bebegimin kalbinin sağ tarafa yatık olduğunu damarlarının ters olduğunu ve delik olduğunu öğrendim inanmak istemiyorum ama çok korkuyorum aynı şeyi yaşayan varmi