Kızlar dün sabah nişanım geldi bugün 40+1 oldum sabah 6 dan beri düzenli şekilde 5-6 dk da bir belime hafif kasığıma şiddetli şekilde sancı giriyor 30-40 saniye sonra geçiyor bende doğum sandım doktora gittim 1 cm açıklık nstde 25 ortalama sancı 2-3 kere 30 çıktı sadece perşembeye kadar gelmezse suni sancıyla başlatacak perşembe sabahı hepsi tamam da bu kadar düzenli ve şiddetli yalancı sancı olur mu ya ben normalde dinlenince duş alınca falan geçen bişey diye biliyodum bunu ama hep aynı düzende devam ediyor çok kötü