kızlar merhaba şuan 40 haftadayım doktora geldim ne bir açılma var ne biley doktor bu hafta içindr serum takalım yatışını yapalım istersen dedi oksidosin hormonu veriliyormuş sanırım suni sancıdan bahsediyor bu şekilde doğum yapan oldu mu ne önerirsiniz