Bende tam 41.haftamı doldurduğum gün doğum yaptım çok sabırsızdım son günler geçmiyor çünkü, 40+6 da hastaneye gittim bana bi günün var dediler bi gün için mi ya dedim ve üzgün bi şekilde eve geldim ve o gece kendi sancım geldi ve doğumum oldu :) bence riskli bi gebeliğiniz yoksa gününü bekleyin inanın hiç belli olmuyor ama kontrollerinizi de ihmal etmeyin 😊