Merve0107 1 yaşa kadar orası öyle oluyor annesi hiç korkma elleme de çökük ve yumuşak oluyor yeni doğan bebeklerin kafasında 6 tane bıngıldak yapı vardır bunun 2 si anne karnında geri kalan 4 ü doğumdan sonra kapanır sebebi ise doğum kanalında kafatası kemiği kırılmasın diye Allah tarafından böyle yaratılmıştır 🤗 şimdi unuttum oğlum 2 buçuk yaşında ama sanırım 1 aylık olduktan sonra d vitamini damla verecekler oranın gelişimi için sağlık ocağındaki hemşire seni bilgilendirir 😊