Aysnr0507 3 ay önce doğum yaptım. 5. Gün bizde yattık hastanede sarılıktan dolayı. Değer 17 ydi, 12 ye düştü hastaneden çıkarken. Gece gündüz saatte bir zorla uyandırarak emzirdim, en az 10 dakika emzirdim her seferinde. Vücudunda bitti 20 günlükken falan ama gözlerinin beyazı da sarıydı, 1.5 ayda geçti, o yüzden dert etme bol bol emzir annesi☺️ Ben çok ağladım ilk çocuğum olunca ama ağlanacak birşey yokmuş, için rahat olsun sık sık emzir ve güneşlendir