Elfynsmr Edizinannesii normalse iyi korkuyor insan hele bende ekstra bir panik hali var düşük riskim vardı da 5. Aya kadar yattım sayılır
Edizinannesii Elfynsmr Allah yardımcın olsun canım eğer çok takındıysan doktoruna danış bi kafanda soru işareti kalmasın
Deletedmom95 Elfynsmr muayene ye gittiğinizde söyleyin artık haftalar ilerledi dönmesi normal sanırım
Elfynsmr Deletedmom95 benim başından beri doğum pozisyonundaydı zaten 23. Haftada sancı sebebiyle yatmıştım hastaneye yine öyle olursa diye paniklemiştim