Kızlar gögüslerim normalde zaten bedenime göre büyüktü, şimdi 4. Aya girdik aşırı şişti artık eski sütyenlerimden yürürken falan çok belli oluyor çıkıyor üst taraftan. Burdan okuduğum kadarıyla lcw dekileri sütyenleri önermişler , geçen gün gittim bi normal sporcu sütyeni gibi aldım yok rahat edemedim .. kullanamıyorum onuda. Emzirme sütyeni rahat olur dedim onuda aldım ilk takmamda emzirmek için takıp çkardığım yer koptu.. büyük gögsler için nolur kullanıp rahat olduğunuz sütyen markası falan önerin fiyatı hiç önemli değil, 😔 hamilelikten önce pentinin D kalıbını kullanıyordum , ordada E kalıp pek yok.. belim ince gögüsler büyük çıldırmak üzereyim