Bana demirin ve b12 in düşük dedi benım doktorumda gerek yok dedı ben zaten her sabah muhakkak yumurtamı peynırımı yıyorum gun ıçerisindede cok dıkkatlı beslenıyorum ama bugunde gittim s.ocağı bana aaa demırın yok denecek kadar az damalayı arttır dedi benım doktorumda hayır aynen devam dedi