Merhaba.38+1 deyim. Karnım iyice aşağıya indi aşağıda bir füze görüntüsünde artık. Bu doğum yakın mı demek oluyor?Doğum olur da hazırlıksız yakalanırım diye korkuyorum son bi kez daha ağdaya gitmek için bekledim ama kestiremiyorum ne zaman yaptırsam ağdayı diye. Yarın kuaföre gitmeyi düşünüyorum ama 15 gün sonra filan doğarsa da erken olcak yine tüyler çıkacak ne yapacağımı bilemedim. Zaten ağda bir zulüm haline geldi hamileliğimin son zamanlarında çok acıtıyo eskiden alışıktım hiç acımazdı şimdi orda doğuracakmışım gibi oluyo.. ama yarın yaptırayım diye düşündüm