Aliasaff hayır sancı vermiyorlar,normal doğum zamanı hafif sancıların başlayıp açılman 4cm olduktan sonra belden igne yapiyorlar sen o iğne ile sancıları cok az derecede hissediyorsun sonra acilman 10cm olunca normal dogum yapiyorsun tam bi uyusma olmuyor o igne ile belde asagi oluyor ama doguma katilabilecegin kadar yapiyorlar epidurali ikinma hissiyatin oluyor mesela yani sen en büyük sancıları çekmemiş rahatca bir dogum yapmis oluyorsun eger aklinda varsa doktoruna sorabilirsin canım herkese hayırlı doğumlar😇