Oglakdorukcum ay canım hem güldüm hem üzüldüm ne güzel anlatmışsın. Vallahi vizdan yapıyorum ama ben de artık doğurmak istiyorum demeye başladım. Geçen ağrılarımdan ağlarken eşime dedim ki son 6 hafta hergün böyle geçerse dayanamam ben psikolojim yıprandı dedim. Benim korkum ağrılarımın dogumdan sonra da devam etmesi çünkü bende fibromiyalji (kas romatizması) var ve uykusuzluk çok tetikliyor tabi bir de psikoloji, o da lohusalıkta malum. Benim de yürüyüşüm değişti sürekli terliyorum yatarken göğsüme tülbent yastıgıma havlu koyuyorum elimden gelse ünde 2 kere duşa gircem ama mecalim yok, ağrı desem çok fena zaten heryerim ağrıyor dayanamadığımda parol alıyorum ama kesmiyor. Addedersin o azcık idrar kaçırma bende de oluyor😔 şu an için ben de düşünmüyorum vallahi 2.yi. Daha hafif daha sağlıklı daha iyi hissettiğim günleri özledim. Hasta gibi olmaktan yoruldum biraz. Annelik kolay değilmiş gerçekten kızlar ama daha başlamadık bile. Allah hepimşze güç kuvvet sağlık ve ağrısız günler versin🙏🏻