Melikeadln alti aydir iciyorum cok faydasini gordum bende hix uyku yada sersemlik yapmadi hala gunde bir tane iciyorum icmedigimde cikartmalarim devam ediyor cunku hatta bir kac doktora sordum eczacilara sordum bebege bi zarari olabilirmi diye gonul rahatligiyla icebilirsin dediler