Gamze_nur Merhaba. Benim bebeğimin de karın bölgesi 3 hafta kadar geride.. Kan akışı, amniyon filan Herşey normal çok şükür. Nst çekildi 3 hafta önce o da normaldi.. Doktorum yapısal olabileceğini söyledi. Belki sizinki de öyledir. Erken almaktan filan da söz etmedi benim doktorum herşey yolunda olduğu için. Yarın yine kontrolüm war inşallah kötü birşey yoktur..🤲🤲