Merhaba kızlar.Bugün 36+2 de çatı muayenemi oldum.2 parmak kadar açıklığım varmış. Doktor bu haftada cok beklemiyoruz ama bu şekilde 2-3 hafta geçirenlerde oluyor ve bebeğin başı henüz kanala girmemiş sorun yok dedi. Benzer durumu yaşayanlar var mı? Bu açıklık sizi ne kadar götürdü? Bir de çatı muayenesi sonrası kanama lekelenmeniz ne kadar sürdü?