Asliiiiiiiiii42 Konya şehir hastanesinde doğum yapan var mı refakatçi alıyorlar mi? Ve bir odada kaç hasta yatıyor hangi doktoru önerirsiniz
rameade55 Asliiiiiiiiii42 ben 6 gün önce orda doğum yaptım refakatçi alıyorlar muhakkak şansıma bana tek kişilik oda denk geldi ama gördüğüm kadarıyla 2 ve 3 kişi kalan odalar vardı
Asliiiiiiiiii42 rameade55 yaa Rabbim Analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲 peki refakatçi eşim kalacak olsa izin verirler mi sizce