Esoo0698 Kızlar nasıl gidiyor hamilelik göbekleriniz çıktımı😋 Benim 2 gündür ağrım var belimden sırtıma vuruyor. Yarın tetenoz aşımız var. Göbeğimi çok tuhaf hissediyorum büyüktüde sanki aşşa inmiş küçülmüş gibi anlamadım 🤷♀️
1995kubra Esoo0698 bizde bugün 24 haftalık olduk canım benim.kilom olduğu için pek belli olmuyo karnım sağlıklı olsunlar da başka bisey istemem 😉😊
1995kubra Esoo0698 amin canım bütün hamile annelerimiz hamile.kalmak isteyen anne adaylarımız herkes hayırlısıyla alsın kucaklaklarina 🤲
1995kubra Angelkljh dikkat et içini.ferah tut kolay hamilelik geçiren kimse yoktur emin ol ben ilk 3 ay full.karin ağrısı çektim çok korktum bisey olacak diye hala korkmuyo değilim ama kafamdan atmaya çalışıyorum:)
Esoo0698 Angelkljh Göbeğim büyümüyor sanki küçülüyor öyle bi görünüm oldu anlamadım ki daha 1 hafta önce geldim kontrolden iyi dedi ama insan endişe ediyor🤷♀️
1995kubra Esoo0698 doktorun iyi dediyse endişelenme allah evlatlarımızı hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah cinsiyet ne bu arada ☺