İgneyi vurulduktan sonra günümde regl oldum tutmadı .. 1 ay sonra regl günümde test yaptım pozitif çıktı. Şuan 36+2 deyim . Lakin doktor ıgneyı vurulduktan sonra regl oldugun ıcın tutmamıs iğne kendılıgınden diğer aya kalmıssın hamıle dedi . Degısık bir tesadüf olmuştu 😌