Aralık 15 ile 20 Aralık mecbur gün vermek zorunda 38 haftam 13 Aralık’ta doluyor 39 haftaya kadar beklicez dedi ilk sezryan benm ondan 39 haftada alicak mis devlet hastanesi 🙏🤰ama antiparantez açtı 37 haftadan itibaren hafftada bir gelip kontrol olcak dedi herhangi bir sorun yoksa 39 haftada alincak dedi heycan dorukta herseyimiz hazır çok şükür sizler nasılsınız