Selam kızlar 11. Haftada %98 erkek dedi kendi özel doktorum geçen kanamadan dolayı özel hastaneye acile gittik orda baktı 3 kere %98 kız dedi belli olmuyor ama kızken çok erkek denilebiliyor çünkü ilk etapta şişlik olabiliyor o yüzden erkeğe benzetiliyor ayrıca erkek organları daha erken oluşuyor kız geç oluşuyor alttan bakıldığı halde erkek dedi ki bende küçük bir pipi gördüm demekki değilmiş bu sefer görmedim çünkü 2 gün sonra cinsiyet randevum var 13+4 olmuş olacak bakalım ne çıkacak