Merhabalar şuan 4+1’deyim gebeliğimi öğreneli 5 gün oldu ve geçtiğimiz 7 gün alt karnımda ara ara ağrı kasılmalar ara ara da mide bulantısı yaşadım, doktor 10 gün sonra gel görelim dedi ama başka hiç bişey demedi, ilk gebeliğim ve kendi kendime endişeleniyorum sizce beklemeyip doktora gitmeliyim ya da yaşadığım kasılmalar normal mi bilgilendirir misiniz birde folik asit için geç mi kalıyorum