umutbaby Merhaba arkadaşlar gebelikte genital siğil sorunu yaşayanlar var mı doktor doğumun normal olamayabiliceğini söyledi tedavi gebelik sonrasında yapılıyormuş. Moralim çok bozuldu 😔
begummm26 umutbaby Evet normal doğumda siğiller bebeğe de geçebilir diye tercih edilmiyor diye biliyorum
es-es1 umutbaby canım sonrasını bekleme hızla ilerliyor ben şu an tedavisini görüyorum kesinlikle ihmal etme bir iki vardı baktım iç kısma yayılıyor Allah korusun virüs ise ilerisi kötü her hafta gidip yaktırıyorum eşinde de var mı varsa tedavi olsun oda bulaşıcı ilişki de yasakladı doktor
dilaradurmazz umutbaby Bende de var canım iki tane doktorum bı cihazla dondurma işlemi yaptı kaybolur dedi olmazsa sezeryanla doğum olur dedi ama benim için normal doğum sezaryen pek önemli değil herşey yolunda gitsin de
umutbaby es-es1 canım gebelikte tedavi tercih etmiyoruz takip edip büyüyüp büyümediğine bakalım dedi doktor çok aşırı büyüyüp çoğalma olursa tedavi ediyoruz yoksa gebelikten sonraya bırakıyoruz dedi
es-es1 umutbaby anladım canım ilerlememiş fazla o zaman hamilelikte zararı yok aslında yakma işleminin bilemedim vardır doktorun bir bildiği sen yine kontrol et iç kısmına falan gelmesin 🙂
umutbaby dilaradurmazz öyle tabi bebişlerin sağlığı öncelikli olan ama normal olsun çok istiyodum hayırlısı bakalım inşallah bi çözüm yolu bulunur. Size tedavi uygulamışlar bana niye yapmıyoruz dedi onu anlamadım her doktorun yöntemi başka demekki
Busrakepir Çok ağrı sızı yapmiyorsa doğumdan sonrayı bekleyin doğum yaptığınız gün kaybolabilir. Korkulacak bir durum değil benim ayağımda sigil çıkmıştı doğum yaptığım gece kayboldular çok şaşırmıştım
dilaradurmazz umutbaby evet canım normalde yakma yapıyorlarmış uyutup ama gebe olduğum için tabiki olmaz bı aletle oraya hava ufurdu dondurmaya yarayan bi aletmiş
umutbaby Deletedmom369 et beni gibi tek tek yada bi kaç tane bi arada pütürlü bi görünüm oluyo canım bende vajina iç dudakta ama kasıklarda falanda çıkabiliyormuş