Kızlar yakında kızım olucam insallah.Kasim ayı indirimleri varken ınternetten bez ve islak mendil alayım biraz dedim. Sizce marka olarak ne almalıyım. Stok yapmalı miyim. Yoksa bebegin cildinin o markadan alerji olabilmesi ihtimaline karşılık stoktan uzak mi durmaliyim. Günde ne kadar bez gider. Beni aydinlatirsaniz sevinirim.