Kizlar bugun 35 +3 günlük oldum ve kontrolum vardi kontrolden sonra nst ye girdim ve doktorum duzenli dogum sancilarin cikmis dedi ve cati muayenesi yapti ama aciklik yokmus o kadat telas yaptim ki şok oldum bianda boyle bir şey olmasina çünkü agri hic hissetmedim ama kasilmalarim oluyodu.. böyle bir durum yaşayan var mi ? Sancisi olupta açıklığı olmayan ya da ne zaman acilma olur ?